mapa serwisu | kontakt




Madoss jest wyspecjalizowaną Firmą dystrybucyjną zajmującą się profesjonalną obsługą firm w zakresie dostaw: odzieży roboczej, ochronnej, obuwia oraz pokrowców i akcesoriów samochodowych produkcji Kegel-Błażusiak.
Informacje

Informacje



Na stronach pomocy opisaliśmy działanie naszego sklepu - znajdziesz tu informacje, które pozwolą Ci poczuć się  pewnie i swobodnie się po nim poruszać.


Informacje dla nowych klientów

Jak poruszać się po sklepie?

Nasz sklep jest podzielony na dwie główne kategorie produktów: odzież i obuwie, oraz Pokrowce samochodowe i akcesoria. Po wybraniu jednej z tych kategorii znajdziesz się na stronie, na której prezentujemy towary promocyjne wybrane z danej grupy towarów. Każda z głównych kategorii została podzielona na kategorie podrzędne, których lista znajduje się po lewej stronie ekranu w bloku "Kategorie". Jeśli chcesz przejść do danego działu, kliknij na jego nazwie.
Kolejnym sposobem odnalezienia konkretnego towaru jest użycie wyszukiwarki. Do wyszukiwarki w dziale odzież i obuwie można wpisać dowolne słowa, związane z poszukiwanym produktem. Nieco inaczej wyszukiwarka wygląda w dziale pokrowce i akcesoria, gdzie zamiast wpisywać dowolne słowa, należy wybrać markę i model samochodu, dla którego szukamy produktu.
Jeśli użyjesz przycisku "Szukaj", system wyświetli tytuły odpowiadające podanym kryteriom.

Przeglądanie kategorii

Na głównej stronie każdego działu, po lewej stronie (pod wyszukiwarką) wyświetlamy listę kategorii, według których uporządkowano sprzedawane w nim towary. Na przykład w dziale odzież można znaleźć podkategorie "Odzież dla gastronomii", czy "Odzież medyczna". Kliknięcie na dowolne z haseł z tej listy spowoduje, że wyświetlone zostaną tylko produkty należące do danego działu.
Towary zgromadzone w dziale "Odzież i obuwie" uporządkowane są nie tylko według obszaru zastosowań (gastronomia, serwis, medycyna, itp.), ale także w zależności od tego, czy jest to odzież męska czy damska.

Wyszukiwanie

Spacerując po sklepie możesz szukać interesujących Cię produktów. W zależności od tego, gdzie się znajdujesz, masz do dyspozycji dwa sposoby wyszukiwania: wyszukiwanie po słowach kluczowych, które dostępne jest w dziale odzież i obuwie, oraz wyszukiwanie według modeli samochodów w dziale Pokrowce samochodowe i akcesoria.
Jeżeli chcesz po prostu obejrzeć poszczególne produkty, do dyspozycji masz linki odsyłające do określonych produktów, wraz ze zdjęciami i opisami. Gdy już znajdziesz interesujące Cię produkty, zachęcamy do zakupów.

Jak kupować?

Jeśli znajdziesz interesujący Cię produkt, możesz włożyć go do koszyka. Towar dodajesz do koszyka, klikając na przycisk "Do koszyka". W większości przypadków wymagane będzie wybranie dodatkowch parametrów towaru (np. rozmiar i kolor). Jeśli chcesz dokładniej przyjrzeć się wybranemu produktowi, kliknij na jego nazwie lub zdjęciu, a wejdziesz na stronę z informacjami na jego temat. Skrócona informacja o zawartości Twojego koszyka - o liczbie towarów w koszyku i o tym, co ostatnio do niego dodałeś - jest wyświetlana cały czas w panelu "Twój koszyk". Z każdego miejsca sklepu możesz też wejść do koszyka, klikając na link "pokaż koszyk" w tymże panelu i kontrolować całą jego zawartość.

Jak sfinalizować zakupy?

Jeśli chcesz zamówić wybrane przez siebie towary, skorzystaj z linku "Dalej" umieszczonego w panelu koszyka. Przejdziesz wtedy na strony, gdzie poprosimy Cię o zalogowanie się. Zalogowanie wymaga zalożenia konta - w tym celu wypełniasz krótki formularz, gdzie podany zostaje adres zamawiającego i hasło. Po zalogowaniu system zapyta Cię o sposób zapłaty, sposób dostawy oraz jeszcze raz potwierdzi całe zamówienie, dając możliwość jego zmiany. Wybór sposobu dostawy (pocztą lub przez kuriera), sposób płatności, oraz dane kontaktowe: email i telefon (podanie numeru telefonu nie jest obowiązkowe, ale zachęcamy do podania go aby przyspieszyć kontakt).
Po przejściu tych formalności i wysłaniu do nas zamówienia otrzymasz w ciągu kilku minut e-mail weryfikujący wysłane zgłoszenie.


Składanie zamówień

Koszyk

Wybrane artykuły kupisz u nas łatwo i szybko. Kliknij na zdjęcie lub nazwę interesującego Cię produktu, zaznaczając jego atrybuty, a potem na przycisk "Do koszyka". Produkt trafi do Twojego koszyka z zakupami. Zawartość koszyka aktualizowana jest za każdym razem, kiedy wrzucisz do niego kolejny artykuł. Włożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z ostateczną decyzją o jego kupnie i nie pociąga żadnych konsekwencji finansowych.
Skrócona informacja o zawartości Twojego koszyka - o liczbie sztuk poszczególnych towarów w koszyku, wraz z cenami i podsumowaniem - jest wyświetlana cały czas w panelu "Twój koszyk" po lewej stronie ekranu. Z każdego miejsca sklepu możesz też wejść do koszyka i skontrolować całą jego zawartość. Wystarczy kliknąć na link "zawartość", aby na ekranie pojawiły się tytuły wybranych przez Ciebie produktów, liczba egzemplarzy, oraz cena Twoich zakupów (bez kosztów przesyłki!). Ilość zamawianych sztuk możesz zmienić, wpisując odpowiednią liczbę w kolumnie "ilość". Aby system zaktualizował dane o Twoich zakupach, potwierdź zmianę przyciskiem "Przelicz". Aby usunąć produkt z koszyka, zaznacz go i kliknij przycisk "Usuń".  Jeśli po sprawdzeniu zawartości koszyka zamierzasz kontynuować zakupy, kliknij "Powrót". Wrócisz na stronę, którą oglądałeś przed kontrolą koszyka. Jeśli chcesz zakończyć zakupy, kliknij link "Dalej".

Dostępność towarów

Adnotacja przy towarze "towar niedostępny" oznacza, że tej pozycji nie mają już nasi dostawcy. Takiego produktu nie można dodawać do koszyka. Czasem pojedyncze egzemplarze mogą zwrócić klienci, którzy zmienili zdanie i wtedy znów napis na trochę zniknie. Nie możemy jednak obiecać, że taki towar wróci do sprzedaży.

Zamówienie

  1. Sprawdź zawartość swojego koszyka (znajdują się w nim wszystkie towary, które do niego włożyłeś, podczas wizyty w naszym sklepie) i rozważ, czy decydujesz się na ich zakup.
  2. Gdy zawartość koszyka jest już sprawdzona i decyzje podjęte, kliknij "Dalej". Przejdziesz tym samym na stronę autoryzacji.
  3. Podaj następujące dane:
    • adres e-mailowy,
    • nazwisko oraz (nieobowiazkowo) imię,
    • adres, na który paczka ma być dostarczona,
    • sposób dostawy,
    • formę płatności,
    • jeśli chcesz, możesz podać również swój numer telefonu - skorzystamy z niego tylko w przypadku problemów z realizacją Twojego zamówienia.
    To ostatni moment, kiedy możesz wprowadzać zmiany w składanym zamówieniu. Po kliknieciu przycisku "Zamów" na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany mail z potwierdzeniem
  4. Jeśli po otrzymaniu maila dojdziesz do wniosku, że chciałbyś jeszcze coś zmienić w swoim zamówieniu, po prostu nie potwierdzaj tego zlecenia i wyślij nowe zamówienie. Zamówienia, które nie zostały potwierdzone w ciągu 48 godzin są automatycznie usuwane z naszego rejestru. Jeśli zechcesz coś zmienić w zamówieniu, które zostało już przez Ciebie potwierdzone, będziesz musiał skontaktować się z nami telefonicznie (+48 12) 267-66-66.

Anulowanie zamówienia

Jeśli będziesz chciał wycofać złożone zamówienie, możesz to zrobić tylko telefonicznie (+48 12) 267-66-66. Pamiętaj! Nie możemy anulować zamówienia, które już zostało do Ciebie wysłane.

Dostawa

Czas realizacji

Na czas, po jakim paczka trafi do Państwa rąk składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie oraz czas, który jest potrzebny poczcie lub kurierowi na dostarczenie przesyłki.
Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia podajemy, licząc tylko dni robocze.
Większość towarów w naszym sklepie wysyłamy w ciągu 24 godzin, dlatego prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem. Ponieważ, jeśli wszystkie produkty znajdują się w magazynie, paczka zostanie wysłana niemal natychmiast i może nie być już okazji, by wprowadzać zmiany. Jeśli zamówią Państwo większą liczbę egzemplarzy tej samej pozycji, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli sprowadzić ją od dostawcy, wtedy czas kompletowania paczki się wydłuży.
W przypadku niektórych produktów mogą pojawić się dodatkowe, trudne do określenia z góry ograniczenia czasowe (np. w przypadku nietypowych haftów), wtedy czas realizacji uzgadniamy telefonicznie lub mailem.
Czas dostawy zależy od wybranej formy doręczenia. Jeżeli wypełniając zamówienie, zdecydują się Państwo na dostawę pocztą, prawdopodobnie potrwa ona 2 dni robocze, jeśli wybiorą Państwo dostawę kurierem - paczka dojdzie w ciągu 24 godzin od wysłania jej z naszej Firmy.
Prosimy pamiętać, że koszt dostawy należy doliczyć do cen towarów w Państwa koszyku! Dopiero suma tych kwot stanowi ostateczny koszt zamówienia. Informacja taka podana będzie w zamówieniu, które można zobaczyć na ekranie po wypełnieniu formularza danych osobowych, sposobu dostawy oraz formy płatności.
Zamówiony towar wyślemy pod adresem, który podadzą Państwo w formularzu.

Sposoby i koszty dostawy

Zamówiony towar wyślemy pod adresem, który podałeś w formularzu podczas zamawiania. W poniższej tabeli zebraliśmy informacje o sposobach i kosztach dostawy naszych produktów na terenie kraju.

Uwaga! Jeśli kwota zakupów przekroczy 1000 zł netto - dostawa na koszt firmy madoss.
Wszystkie oferowane przez nas produkty w opakowaniach jednostkowych ważą poniżej 2 kg.

Firma madoss nie ponosi odpowiedzialności za terminowość przesyłek realizowanych przez Pocztę Polską.

 
Sposób dostawy Płatność Czas dostawy Koszt dostawy
Poczta Polska przelewem na nasze konto do 3 dni
paczki pocztowe priorytetowe
do 2kg 13 zł
2-5kg 15 zł
5-10kg 21 zł
paczki pocztowe Plus
10-15kg 25 zł
15-20kg 37 zł
Poczta Polska za pobraniem do 3 dni
paczki pocztowe priorytetowe
do 2kg 21 zł
2-5kg 23 zł
5-10kg 32 zł
10-15kg 37 zł
15-20kg 50 zł
Firma kurierska za pobraniem 24 godziny wg. stawki Firmy Spedycyjnej
 
Prosimy pamiętać, że koszt dostawy należy doliczyć do cen towarów w Państwa koszyku! Dopiero suma tych kwot stanowi ostateczny koszt zamówienia. Informacja taka podana będzie w zamówieniu, które można zobaczyć na ekranie po wypełnieniu formularza danych osobowych, sposobu dostawy oraz formy płatności.

Płatność należy wykonać na konto:

Polski Kredyt Bank S.A  63 1500 1142 1220 6034 0363 0000
madoss
30-348 Kraków
ul. Grota Roweckiego 10

Zamówiony towar wyślemy pod adresem, który podadzą Państwo w formularzu.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, z towaru kupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru jest jednak możliwy tylko w przypadku, gdy produkt nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania.
Prosimy o odesłanie towaru, z którego Państwo rezygnujecie, razem z otrzymaną z nim fakturą i zaznaczoną częścią "zwrot". Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy natomiast kosztów wysłania i odesłania do nas towaru. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Przesyłkę prosimy odesłać pod adres:
madoss
30-348 Kraków
ul. Grota Roweckiego 10

z dopiskiem: zwrot
W przypadku wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami:

Reklamacje

Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymaną z nim fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wycofania towaru z produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszt opłaty pocztowej zostanie Państwu zwrócony natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać pod adresem:
madoss
30-348 Kraków
ul. Grota Roweckiego 10

z dopiskiem: reklamacja
W przypadku wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami:

Gwarancja

Zamówiony produkt wysyłany jest do Państwa wraz z dowodem kupna (fakturą) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).
Po otrzymaniu przesyłki bardzo prosimy o zachowanie dowodu kupna (faktury) oraz oryginalnego opakowania do terminu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach www producenta.
W przypadku wykrycia wady w produktach kupionych w naszym sklepie i objętych gwarancją bardzo prosimy o kontakt reklamacje@madoss.krakow.pl.
 



    przy zakupie indywidualnym:

  • ceny detaliczne jak u producenta
  • fachowa pomoc i doradztwo
  • można obejrzeć towar
  • można przymierzyć na miejscu
  • można kupić od ręki
  • dogodny dojazd – centrum Łodzi



    przy zakupie hurtowym:

  • powtarzalność szycia i kolorów
  • możliwość negocjacji cen
  • możliwość szycia na zamówienie
  • możliwość wykonania logo w systemie haftu komputerowego



© Wszelkie prawa zastrzeżone 2019 Copyright Madoss Łódź